maandag 18 februari 2019

Paar kaarten gemaakt met oudere mallen







Ik had nog stansjes liggen en nu maar eens kaarten van gemaakt



Gebruikt de volgende materialen:

Designables DS 0912 van Anja van Laar( rode mal)
Creatables LR 0229 Takje
Creatables LR 0307 Rammelaar
Plaatje van Gerda's Hobbyshop
Bloemetjes zijn van een ponsje


Creatables LR 0212 Anja's Roses Border
Pioenroos is ook van een ouder A5 Joy knipvel
Dessinpapier is van een ouder MD block



Creatables LR 0201 Anja's Lace ( ook een oudere mal)
Knipvel is Mattie en weet helaas het nummer niet te vinden
Model heb ik ergens op een blog gezien



Deze krijg ik niet goed op de foto door het zwarte glitterachtig papier
en is in echie heel mooi en dacht zet het er toch maar op.

Deze is een vrij nieuwe mal
Creatables LR 0553 Anja's Lacy folding die: Square
Takje zit ook bij bovenstgaande mal
Knipvel Mattie MB 0143 Winter






3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartjes heb je weer gemaakt< Janny. Ook de vorige serie was weer erg mooi.Het is weer bijna zover hè de Marianne dagen. Mijn dochter is weer zo goed om me naar Veenendaal, brengen en ophalen. Dus ik ben weer super blij. Ik ga op zaterdag. Kom jij ook nog met Petra?
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer hele mooi kaarten laat je ons zien Janny. Leuk oud en nieuw. Ik gebruik ook altijd nog de oudere mallen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschienwel oudere mallen, wel tijdloos en prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het langs komen en eventuele berichtjes.
Groetjes van Janny