maandag 24 juli 2017

weer een paar nieuwe kaarten


Het borduren van kaarten blijft leuk en 
hierna komen nog een paar en dan ga ik 
weer andere kaarten van stansen erop zetten


Borduurpatroon is van Stitch and Do setje Nummer 16
Plaatje is van een ouder Moread knipvel



De tekst komt later er pas op te staan want is een
trouwkaart en kan voor elke gelegenheid gebruikt worden.
Borduurpatroon is weer van Stitch and Do setje Nummer 21
Knipvel IT 583  Tiny,s Swans 1 van Marianne design


Borduurpatroon van Stitch and Do setje Nummer 16.
Dit was geen gemakkelijk patroon maar uit eindelijk 
wel leuk geworden.
Knipvel Moread 11052 en is ook van een ouder knipvel


Borduurpatroon van Setje 21  Stitch and Do
Knipvel is van Gerdas Hobbyshop




3 opmerkingen:

  1. Je hebt weer erg leuke kaarten gemaakt Janny. Inderdaad borduren blijft leuk en handig de voorgeprikte kaarten... ik gebruik ze ook regelmatig. Groete Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het weer prachtige kaartjes Janny, ik neem me ook steeds voor om weer met borduurkaarten te beginnen. Want ik vid het nog steeds erg mooi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten Janny,

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het langs komen en eventuele berichtjes.
Groetjes van Janny