donderdag 7 november 2013

2 Mannenkaarten

Nu eens 2 mannenkaarten gemaakt met de mooie mallen van Mariannedesign.
Is altijd moeilijk om een mannenkaart te maken ,maar met deze materalen moet het lukken.
 
 
 
Collectables Col 1343 Shield ( Label met clear stamps)
Creatables LR 0289 Silhouet man
Creatables LR 0288 Tool Set
Pretty Papers Bloc PK 9101
 
 
Collectables Col 1343 Shield
Creatables LR 0289 Silhouet man
Craftables CR 1260 Ritssluiting
Creatables LR 0188 Labels en Knopen.Hier heb ik alleen de knoopjes gebruikt
Pretty papers Bloc PK 9101 All for the man

7 opmerkingen:

  1. Mooie mannenkaartjes, Janie.
    Maar als ik zou moeten kiezen ga ik voor de eerste.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Sjanie

      Dat vind ik zelf ook hoor en die kaart heeft een kennisje van mij ook gekocht.
      Gr Janny en bedankt voor je berichtje

      Verwijderen
  2. Twee mooie mannenkaarten Janny.
    Ik ben blij met de mallen voor de heren, maakt het maken van mannenkaarten een stukje makkelijker.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super stoere mannenkaarten om je vingers bij af te likken met die nieuwe stansen! hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige mannenkaart,en die rits geweldig.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je kaartjes zijn weer prachtig en stoer voor de mannen, maakt het inderdaad makkelijker, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het langs komen en eventuele berichtjes.
Groetjes van Janny