donderdag 22 augustus 2013

Felicitatiekaart

Allereerst heel hartelijk bedankt voor jullie berichtjes op mijn blog.
Ik ben druk bezig met de kerstmallen voor de demo 8 september bij Nellie Snellen en die komen pas later te zien.
 
 
 
Ik heb tussendoor nog een kaart geborduurd,want na 15 kaarten voor de kerst ,even wat anders .
 
Voor deze kaart gebruikt:
Borduurpatroon Noreen van Hobbyshop Christa
Knipvel Mattie MB 0137
Creatables LR 0106 Bloemetje
Creatables LR 0241 Labeltje
Clear Stamps CS 0855 Anja van Laar
Papier is Pretty Flowers RB 2207 Green
 

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Janny. En waar haal de je tijd vandaan met dat borduren?
    Of heb je de kaboutertjes van Ans gevonden ? hahha
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is deze kaart mooi met al die prachtige bloemen en
    mooie borduurtje, toppie ☺

    Liefss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geloof best dat je wel weer eens iets anders wil dan kertskaarten,nou het is je gelukt hij is weer prachtig.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Janny,
    je kaart is weer prachtig, ook het borduurwerk.
    Groetjes en prettig weekend, Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart
    ik vind hem helemaal geweldig!
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Janny, Diese Weihnachtskarte ist wieder einmalig schön.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het langs komen en eventuele berichtjes.
Groetjes van Janny