zaterdag 6 oktober 2012

Creatables LR 0235

Het was vandaag een super gezellige demodag in winkelcentrum in Delft bij Hobbyvoordelig.
Ik heb weer vele bekende gezichten gezien  en was een geslaagde dag.
 
 
 
 
Dit is alvast begin van vele kaarten die ik gemaakt had voor deze dag.
Elke keer zet ik nu een demokaart neer.
 
Hiervoor gebruikt de Creatables LR 0235 Small Oval.
Creatables LR 0157 Sprietje.
Creatables LR 0159 Hartje.
Plaatje is van Pion PD 163 Children.
Papier van Maja Lilly of the Valley.
Ponsje van Nellie Snellen kleine sprietjes.
Clear Stamps CS 0847 Koester een mooi moment.
 

16 opmerkingen:

  1. Echt een beauty van een kaart Janny, erg mooi gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wie schön nostalgisch und so zarte Farben.Eine herrliche Komposition!
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een mooie kaart,en prachtige mal.
    En een mooi nostalgie plaatje,alvast een fijne zondag groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is deze leuk gemaakt zeg,
    en fijn dat de dag zo geslaagd was.

    Grtjs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Janny,
    Ik miste je al een hele week. Geen enkel nieuw kaartje te zien op je site. Maar nu begrijp ik dat je druk bent geweest met de voorbereidingen voor de demo van vandaag.
    En deze eerste kaart is weer een plaatje. Had eigenlijk ook niet anders verwacht natuurlijk.
    Wens je een fijne zondag.
    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super schattig kaartje.
    De combi van het papier en het plaatje is heel mooi.

    Lieve groetjes Noriko
    Norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dat een pracht Janny.
    Echt schitterend mooi.
    Heb een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit weer een schitterende kaart Janny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh, heb ik jou dus ook gemist, jammer Janny, ik kon dit keer helaas niet, ik had je kaartjes wel even in het echt willen bewonderen, dit is ook weer prachtige, ik benieuwd naar je andere demo kaartje, maar ik heb geduld haha, groetjes en een fijne zondag, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Janny,
    Wat een PRACHTIG demokaartje is dit. Het plaatje past PERFECT bij het MOOIE papier.....SUPER ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Janny,
    Je hebt weer een schitterende kaart gemaakt.
    groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauwwwww Janny wat een prachtige vintage kaart.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Janny en in het echie nog mooier. Wat was het gisteren weer gezellig. Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kaartje, Janny.
    Het papier past ook zo mooi bij het plaatje.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een schattige kaart Janny!!
    Fijn dat je demo weer gezellig was.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattige kaart, Janny. Heel mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het langs komen en eventuele berichtjes.
Groetjes van Janny