maandag 10 september 2012

Kerstkaart

Hallo allemaal,
 
Heel hartelijk bedankt voor de bezoekjes aan deze blog.Leuk om dit telkens weer  te lezen.
Hier komen de kaarten te staan die gisteren te zien waren bij de demo in Sevenum bij Nellie Snellen.Het was een super gezellige en warme dag.
Nellie nog bedankt voor deze leuke dag.
 
Er volgen nog meer kaarten van de demo.
 
 
 
Voor deze kaart heb ik gebruikt:
Creatables LR 0247 Schaatsen.
Creatables LR 0244 Hulsttak
Creatables LR 0142 Bloemetje.
Craftables CR 1202 Rechthoek.
Plaatje komt uit een Mini boekje kerst.

12 opmerkingen:

  1. Prachtig is deze kerstkaart.
    'k Benieuwd naar de rest.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Janny, ik lees dat jullie een gezellige dag hebben gehad bij Nellie Snellen, niet onbelangrijk hoor. Het kaartje wat je hier laat zien is ook weer erg mooi en je hebt lekker alle nieuwe mallen gebruikt voor de kerst, leuk om ook weer eens een ander kaarttype te zien en ik ben benieuwd naar de rest, groetjes weer, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeey die Janny

    Wat een MOOIE weer Janny!!

    groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Janny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Janny,

    ben benieuwd wat je nog meer hebt gemaakt.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Janny,
    Wat een MOOI kerstkaartje ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Janny.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Janny.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Janny,
    Wat heb je een prachtig mooi kaartje gemaakt.
    Echt schitterend.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is weer een superleuk kaartje. Janny.
    Ik zit nog steeds op mijn pre-order van Jacobi te wachten, ze hebben nog steeds niet alle nieuwe mallen binnen.
    Ik baal er wel een beetje van,zit ook te popelen on aan de winterkaarten te beginnen.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk.....een echt winters plaatje. Het is een geweldige mooie kaart geworden. Ben heel benieuwd naar de andere kaarten die je mee hebt genomen naar Sevenum.
    De stans van de schaatsen had ik ook besteld en gisteren binnen gekregen. Ga er de komende week ook een mooie kaart mee maken. Het zit al een beetje in mijn hoofd, maar nu moet het er nog uitkomen.
    Fijne dag Janny. Ik ga aan de freubel, want het regent en waait hier behoorlijk. Het is niet koud, maar de herfst komt er wel aan.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Janny,
    wat een mooi kaartje heb je gemaakt, het is echt prachtig!
    Groetjes, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het langs komen en eventuele berichtjes.
Groetjes van Janny