zondag 2 september 2012

Demonstraties 9 september in Sevenum

9 september demonstraties bij Nellie Snellen in Sevenum.
Er zijn vele demonstraties die dag.
Ik zit er met de nieuwe Mariannedesign artikelen met de kerstmallen o.a. kaarsen, sneeuwpop en schaatsen.
Petra van Dam met het boek van haar en Anja van Laar en de bijbehorende mallen.
Anja Jacobs ook met de nieuwe Marianne mallen.
Het beloofd een gezellige dag te worden.
 
Het adres is: Cultureel Centrum "De Wingerd"
Maasbreeseweg 3
Sevenum.
 
Geopend van 10.00 uur tot en met 16.30 uur.
 
De winkel is die dag ook geopend en is vlakbij Markt 23.
Bij beide gratis parkeren.
 
 
 
Dit is alvast een kaartje die ook meegaat.
 
Hiervoor gebruikt :
 
Creatables LR 0243 Kaarsen.
Creatables LR 0244 Hulsttakjes.
Creatables LR 0142 kerstbloemetje.
Knipvel Tiny Harts IT 561.
Papier is voor deze kaart wel van een ouder  bloc Pretty Papers Bloc PK 9067 Country Christmas.

12 opmerkingen:

  1. Mooie kaart hoor.
    En alvast veel plezier en succes voor volgende week.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een leuk kaartje met de kaarsen.
    Zelf heb ik uit deze serie de schaatjes genomen.
    Vindt ze zo leuk.
    Succes volgende week.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Janny wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt. Ik heb net twee beurzen gedraaid in Zwolle en Den Bosch. Heel vermoeiend maar wel heel erg leuk.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Janny, , Eine zauberhafte Karte hast Du da gemacht.
    Schade, dass es so weit weg ist, sonst wäre ich gerne gekommen, um die neuen Marianne Design zu sehen.
    Schönen Sonntag, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig mooi kaartje Janny.
    Echt schitterend.
    Heb verder een fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend kaartje Janny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo Janny, wat een prachtige kerstkaart, heel mooi die nieuwe mallen, je bent er maar weer lekker druk mee, wel gezellig lijkt me. Ik vind het voor mij wel een beetje te ver, maar ik wens je een heel gezellige dag, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Compliment voor je nieuwste kerstkaart Janny en natuurlijk wens ik jou en alle andere demonstratrices ontzettend veel succes en een gezellige dag.
    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een super leuk kaartje Janny,
    Ik heb de nieuwe malletjes nog niet binnen,
    Heb ze als pre-order besteld.
    Zo te zien zijn ze erg leuk.
    Ik wens je veel succes in Limburg.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze is in ieder geval al prachtig. ´k Ben benieuwd naar de rest.
    Succes!!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi Janny,

    alvast een gezellige dag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart Janny. Veel plezier en succes hoor een zondag. Fijne dag voor jullie toegewenst.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het langs komen en eventuele berichtjes.
Groetjes van Janny