zondag 30 september 2012

Demonstratie bij Hobbyvoordelig in Delft

A.s  Zaterdag 6 oktober is er een demonstratiedag in Winkelcentrum "In de Hoven" Troelstralaan 41 Delft.
Telefoon 015-2611240
 
Er zijn verschillende demonstratrices aanwezig en er staan vele kramen in het gezellige winkelcentrum.
 
Ik hoop er ook te staan met Anja van Laar aan een tafel.
Misschien tot ziens?
 
 
 
 
Dit is alvast de eerste demo kaart.
 
Hiervoor gebruikt de Creatables LR 0240 by Petra.
Creatables LR 0246 Sneeuwpop.
Creatables LR 0245 Takje.
Knipvel Elines Christmas Owls 1 AK 0055.
Pretty papers Bloc PK 9087

7 opmerkingen:

  1. Hallo Janny, Was für eine zauberhafte Karte hast Du gemacht, sehr stimmungsvoll.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Janny, wat een schattige kaart is dit, prachtige mallen, heel lief uiltje (ben ik ook voor gevallen hihi) en het papier is ook super, en misschien kom ik zaterdag wel wel even om een hoekje gluren, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit toch weer schitterend gemaakt Janny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Janny!

    Ik zie je zaterdag denk ik wel ligt eraan waar mijn demotafel komt te staan maar ik denk wel op mijn oude plekje. Dan zie ik je de hele dag hahahaha.

    Groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig mooi kaartje Janny.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat ik er niet bij kan zijn Janny. Had je wel eens in het "echie" willen ontmoeten. Maar het wordt vast weer een geweldige dag. En je eerste kaart is helemaal TOP.
    Nog een fijne dag verder.
    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart Janny, en een gezellige dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het langs komen en eventuele berichtjes.
Groetjes van Janny