dinsdag 27 maart 2012

Creatables LR 0211 en de kinderwagen.

Allereerst welkom aan mijn nieuwe volgers.
Ik hoop dat jullie vaak op mijn blog komen kijken en een berichtje plaatst
en dat waardeer ik heel erg.
De onderste twee kaarten zijn gemaakt op de Superleuke marianneclubdag
10 maart in Veenendaal.
Wat was het een gezellige dag. Zeker voor herhaling.
Morgens hebben we de easelkaart gemaakt met de Lord and Lady en middags
de kinderwagen.
De kinderwagen heb ik thuis verder in elkaar gezet,omdat we ook moesten kwebbelen en met de trein mee,leuk  het me beter om het thuis af te maken.
Dus hier is die dan.



De easelkaart is gemaakt met de Creatables LR 0211
Pretty Papers Bloc PK 9080 Vintage Pastels.

De kinderwagen met een Knipvel van Elines Romantic Nursery nr. 1  AK 0053.
Pretty Papers Bloc PB 7038 Romantic Nursery.
Patroon van de kinderwagen kregen wij op de Mariannedag.

8 opmerkingen:

  1. Heel mooi geworden Janny.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke creaties, Janny.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Janny,der Kinderwagen ist einfach herrlich. Ich habe so etwas ähnliches aus der Körbchenschablone gemacht.Auch die Karte gefällt mir, sie ist sehr elegant.Gruss,Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Janny, wow wat is die kinderwagen gaaf en de kaarten zijn ook weer heel mooi.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beide zijn super leuk geworden.
    Mooi uitgewerkt.

    De kinderwagen staat ook nog op mijn lijstje, maar ja het ontbreekt vaak aan tijd.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er geweldig leuk uit Janny.
    Echt super lief.

    Gr leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je weer schitterende creaties gemaakt Janny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. halo heel gaaf gemaakt mag ik wat vragen ik wilde ook de kinderwagen maken maar kan nergens het patroon vinden weet jij waar ik die kan vinden ? alvast bedankt groetjes jeanny

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het langs komen en eventuele berichtjes.
Groetjes van Janny