zondag 1 januari 2012

Creatables LR 0201

Hallo lieve bloggers.

Hierbij wil ik iedereen bedanken voor al de reacties van afgelopen jaar.

Ik wil iedereen een gezond en gelukkig nieuwjaar wensen en vooral een creatief 2012.

Hier hebben jullie alvast een kaart die gemaakt is met de mooie Anja van Laar mal die in januari in de winkels komt en de serie bestaat uit drie mallen.

Hier voor gebruikt de Creatables LR 0201 Anja van Laar Border.
Knipvel van de bloem is Mattie MB 0120.
Vintage plaatje is van knipvel Nostalgie VK 9518.
Creatables LR 0156 Takjes en LR 0192 Sprietje.
Papier is van Pion Mandelkaka m Plommon.

9 opmerkingen:

  1. Hallo Hanny,
    Vanaf deze plaats wens ik jou ook een mooi, gezond en creatief 2012.
    Je hebt weer een schitterende kaart geplaatst.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Janny.

    Heel veel goeds toegewenst voor het nieuwe jaar.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Janny,
    Allereerst wil ik je een heel Gelukkig Nieuwjaar wensen en dat 2012 je alle goeds van de wereld mag brengen.
    Je begint het nieuwe jaar met een MOOIE kaart.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Janny wat een mooie kaart heb je gemaakt. ik wens je een gelukkig en creatief 2012 toe.

    heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Janny! Ik wens Gelukkig Nieuwjaar!!!!
    Deze kaart schitterende!!!
    Heel veel liefs van Éva uit Hongarije

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige mooie kaart Janny.
    Echt schitterend.
    Ook voor Jullie allen,alle goeds voor 2012 gewenst.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Janny

    Hij is MOOI Janny !!

    Hart, groet van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je prachtige kaart is een goed begin van het nieuwe jaar Janny!
    Ik wens dat 2012 voor jou net zo mooi mag worden als deze kaart
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Janny,
    Ik wens jou ook een heel goed 2012,met veel gezondheid en dat we nog maar vaak mogen genieten van je mooie kaarten.
    Deze kaart is ook weer prachtig geworden met die nieuwe artikelen van MD.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het langs komen en eventuele berichtjes.
Groetjes van Janny