dinsdag 15 november 2011

*** Star Collection PD 0017 Trouwkaart

Deze keer een trouwkaart gemaakt met de Star Collection PD 0017.


Binnenkant kaart

Achterste binnenkant.


Hiervoor heb ik de volgende materialen gebruikt.

***Star Collection PD 0017.
Knipvel is van Mattie MB 0070  en MB 0038.
Pretty papers bloc  Elines Vintage Beige & Pink PB 7019  Papier met de vlinders.
Pretty papers bloc   Sweet Romance PK 9066 Stippeltjes.
Creatables LR 0156 en LR 0157 Takjes en Sprietje.
Bloem : Dimension Punch Flower Docrafts XCU 2573403.
Nestabilities S4-316 Heart Circles.
Clear Stamps CS 0847.
De werkbeschrijving van deze kaart  staat op de site van www.hobbykaartenpetra.nl
Daar staat de kaart als babykaart.

Ik vind deze kaart zelf heel lief geworden als trouwkaart.

8 opmerkingen:

  1. Wat een beauty van een kaart Janny.
    Ik vind hem prachtig.
    Super model en mooi van kleur.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waauwwwwwwww
    daar word ik even stil van!


    groeten

    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Janny,

    Dit is een hele mooie kaart zeg!

    Groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Janny,
    Woooooooow.....dit is inderdaad een hele LIEVE trouwkaart.....een GEWELDIGE LIEVE trouwkaart.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Viel zowat van mijn stoel toen ik jouw schitterende trouwkaart zag. Wat mooi Janny en ... die mooie rozen staan hier op mijn tafel te prijken. Vandaag is het mijn trouwdag, dus mijn dag is al goed begonnen.
    Fijne dag voor jou
    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeey Janny

    Wat is deze MOOI geworden!!! Toppie !

    groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh wowwww Janny,Wat is dit een schitterende kaart.
    Heel chique.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het langs komen en eventuele berichtjes.
Groetjes van Janny